wtorek, 4 maja 2010

Good news from Cultural Care Au Pair + mój filmik :)

Dostałam oficjalne potwierdzenie - lecę :). Moja przyszła hostka poszła mi na rękę z datą wylotu i zgodziła się na 23.08, choć w aplikacji zaznaczyła, że chce kogoś najpóźniej 13.08. Ach, ten mój urok osobisty... ;)

A tutaj mały przedsmak tego co mnie czeka:
haha... prawdziwy highlife - basenik, kort tenisowy... ;). Ale wszystkie domy w okolicy mają takie "bonusy", więc to chyba standard... Jakoś się przyzwyczaję ;)

Skoro to koniec moich poszukiwań, podzielę się moim "promocyjnym" ;) filmikiem z CC. Wcześniej nie miałam takiego zamiaru, ale mój brat zareagował z takim entuzjazmem w niedzielę, że stwierdziłam: "a co mi tam, najwyżej się pośmieją :)))". Oto ja :):
Untitled from Elzbieta Zielińska on Vimeo.

4 komentarze:

  1. O wow! Wypasiony domek! Super - zazdroszczę! Ja niestety nie będę miała takich luksusów he he. Tylko 1 pokoik z łazienką w basemencie ha ha :P Ale jak kiedyś Cię odwiedzę (tak, tak - wprosiłam się ha ha) to zobaczę jak pomieszkuje się w takiej willi :D

    A filmik rewelacyjny! Jak zobaczyłam supernianię to myślałam, że padnę ha ha. Oj Ell... :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nooo Ty to masz wypas :D
    dom mega :D ten kort to juz w ogóle :D


    a filmik też świetny, super że się nim z nami podzieliłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny ten filmik :)) hmm powiem Ci ze Ci sie trafiło - też bym tak chciała ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana,a Tobie to nie za dobrze? dom z basenem i kortem!;P wyrosniesz nam na jakas sportsmenke!:)

    OdpowiedzUsuń