sobota, 18 grudnia 2010

no i polecieli :)))

Dzisiaj nastapil wspanialy, z dawna wyczekiwany (czyli od pierwszego dnia mojego pobytu tutaj) moment - rodzina poleciala na 2 tygodnie do Afryki! I kto jest najszczesliwsza osoba w calej Pennsylvani? No kto? haha... ale serio, ulga straszna. Wreszcie odrobina prywatnosci :)

Chcialabym uspokoic wiernych fanow ;), ze brak postow byl nie wynikiem braku weny do pisania czy wspanialych wydarzen w  moim wspanialym operskim zyciu ;), ale byl spowodowany wydarzeniem tragicznym. Brzemiennym w skutkach i, nie boje sie uzyc tego slowa, dramatycznym! Otoz... uwaga, co wrazliwsze osoby moga pominac ten fragment, bo to brutalne - otoz umarl... Dokonal swojego zywota na tym padole lez. Sluzyl mi wiernie przez lata. A teraz mnie opuscil. Teraz, gdy musze sobie radzic na tej obcej, hamerykanskiej ziemi (choc niby sojuszniczej), opusicil mnie moj najlepsiejszy ;) przyjaciel. Moj laptop... Byl taki ladny. I taki madry... Bede tesknic... Niech spoczywa w pokoju lol

W wyniku tego tragicznego wydarzenia dostalam od hostow w dzierzawe ich starego MacBooka. Naprawde nie wiem czym ludzie tak sie zachwycaja. Ja chce mojego Della chlip, chlip...

Z operskich wydarzen - moje dzieci (kazde z osobna) graja na 3 instrumentach. Wiec ostatnie 2 tygodnie uplynely na koledowych koncertach w szkolach i innych edukacyjnych przybytkach.  Zaprawde powiadam Wam - jesli jeszcze raz uslysze "Jingle Bells" na wiolonczeli/skrzypcach/basie czy fortepianie to wyjde z siebie i stane obok.

Zeby nie bylo tylko o mnie ;) to pochwale sie (haha... komus musze) jaka piekna kartke na swieta mu zrobilam:
No dobra, na zywo wyglada lepiej, bo gwiazdki sa brokatowe i blyszcza. Ale tekst w srodku jest ladny chociaz haha....

8 komentarzy:

  1. Oj Elu... Ty to dopiero masz 'American dream'.. :) Oby nie skonczyl sie wraz z Twoim powrotem do PL. Tego Ci z calego serducha zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to znaczy, że święta spędzasz sama w ich domu? cie chcieli Cię zabrać, czy ty nie chciałaś??

    OdpowiedzUsuń
  3. No, to teraz chyba na kolejną notkę będziemy czekac przez 2 tygodnie coś tak podejrzewam ;)
    W każdym bądź razie udanych i wesołych świąt!
    A kartka cudna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. hej. zapraszam na bloga przyszłej operki www.sophielourence.blogger.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka cudna, historia cudna i mam nadzieję, że upływające 2 tyg też cuuudowne :)

    odezwij się do nas jak najdzybciej! ;) ;*

    judd

    OdpowiedzUsuń
  6. musze przyznać, że nie lubię czekać za Twoimi kolejnymi wpisami...teraz to już kompletnie nie mam nic do roboty na tym komputerze!!:P

    OdpowiedzUsuń
  7. też z niecierpliwością czekam na kolejne notki i wieści od Ciebie!
    pozdrawiam serdecznie,
    stała czytelniczka :)

    OdpowiedzUsuń