czwartek, 2 grudnia 2010

o czym by tutaj napisać...

No o czym tutaj pisać, żeby nie być monotematycznym skoro i tak tylko R. w mojej głowie. Haha... cały dzień jestem super operką - piorę, sprzątam, bawię się, gotuję (i to chyba nieźle, bo dzieci dają mi 5 gwiazdek [a oni jedzą mega fancy - krewetki, jagnięcina, ośmiornice, pieczone kasztany, przyprawy przedziwne, sery paroletnie i to wszystko robię ja, bo wiecie okazuje się, że mam talent - może nawet zgłoszę się do kolejnej edycji haha]. W dodatku czekają z niecierpliwością na nowe ciasta, ciastka i inne słodkości i każdego dnia pytają czy upiekłam coś nowego lol. No i jeżdżę "moją" super-gadającą bryką o rozmiarach czołgu. I wszystko robię dobrze, i na czas, i wszyscy mnie lubią, a wszystko po to, żeby wieczorem na skypie zobaczyć R. i podśpiewywać sobie cały dzień tą piosenkę (już znam ją na pamięć haha....):

Kiedy Ciebie nie ma, gubię się w obłędach
Kiedy Ciebie nie ma, to i mnie nie ma
Nie ma mnie gdy Ciebie nie ma, znikać mi się nie waż
A w sobotę kolejne spotkanie... I tak oto mój wspaniały operski blog zamienia się w tanią chilijską telenowelę ;).

10 komentarzy:

  1. No Ell ja tez chce telenowele ,moze byc u mnie Amerykanska haha :D ja tu tez tylee gotuje,ale odkrylam swoj talent kulinarny :P
    ( AH TA SKROMNOSC ) :D
    ibiego

    OdpowiedzUsuń
  2. zamiast najpierw zobaczyć czy mam match to wolę przeczytać Twój kolejny post :P to sie nazywa świetna blogerka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, zgadzam się z A. ;)
    A od razu tania telenowela... Jak ma taką oglądalność i takich pięknych aktorów to nie taka tania ;p
    Zresztą, nigdy żadnej telenoweli nie oglądałam, może zacofana jestem? ;>
    Never mind, ważne że nowa rodzinka jest świetna i że R. daje Ci tyle radości ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeczytałam dziś całego Twojego bloga :) Wciągający. Fajny ten Twój R :)
    Zdobyłaś stałego czytelnika. Też myślę o au-pair, ale jak na razie jeszcze się waham ;)
    Pozdrawiam Esss :D

    OdpowiedzUsuń
  5. telenowela czy nie - dla mnie bomba ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. ell nie zaniedbuj nas;p poinformuj nas co u Ciebie i co z R. :D;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatni komentarz A., zaliczamy do:

    Lubięęę tooooo!
    :D

    judd

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszcze Ci R.!
    Czekam na nowego posta i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. EGO TEAM ! Czestochowski zespol ! :D szkoda ze tak malo popularny ale kawalki ma naprawde super <3

    OdpowiedzUsuń