poniedziałek, 19 kwietnia 2010

matchowanie :)

5 kwietnia dostałam maila od CC Matching Team z informacją, że moje konto zostało uruchomione. Od tego czasu trochę się działo :):

1. 05.04 - Palo Alto, California 
2. 08.04 - Bedford, New York (tutaj sytuacja była bliska już powiedzenia sobie "I do" ;), ale w wyniku krótkiej  analizy SWOT i konsultacjach z bratem moim ukochanym, wiedziałam już, że NIE! NIE! i jeszcze raz NIE! :)
3. 14.04 - Brewster, New York
4. 16.04 - San Francisco, California (i tutaj zaczynam dostrzegać moją "dream family" :)

Ponieważ następny mój wpis (wg mojego planu ;) będzie się zaczynał: "Final", mam nadzieję, że wydarzy się to wkrótce. 

1 komentarz:

  1. A ja mam nadzieję, że wszystko pójdzie dobrze i niedługo spotkamy się w SF ;)

    Wish you luck! :*

    OdpowiedzUsuń