sobota, 21 sierpnia 2010

Hello Goodbye

Coś się kończy i coś się zaczyna, a ja:

"[...] Wierzę w to mocno, że nigdy nie upadnę
Że zdobędę wszystko zanim spokojnie zgasnę
Moja przystań schowana gdzieś za horyzontem
To dopiero początek, Bóg wie, co będzie potem
Tyle różnych jest dróg ilu ludzi na tym świecie
Ja od lat idę tą, która daje mi szczęcie
I choć czasem w głowie narastają wątpliwości
To nie życie mnie goni, lecz to ja urządzam pościg

Żeby mnie zatrzymać musiałyby być na to leki
Nie mam czasu muszę się ruszać by żyć, jak rekin
Realizuję czeki, pakuję rzeczy w torbę
I na przód, bo los czeka i chcę sprawdzić moją formę
Mów mi Willi, bo jak pan Fogg światła tną mrok
Listy z tysięcznej mili
A chcę wycisnąć wszystko co da się z chwili
By ktoś kiedyś powiedział - patrz oni to żyli [...]
Grammatik "W drodze"


Ten dzień (ostatni w Polsce!) będzie taki trochę bitter-sweet (gorzko-słodki). Z jednej strony pożegnania, pewien niepokój, a z drugiej totalna ekscytacja. Jak mówiło WWO w czasach mojej młodości "Nie bój się zmiany na lepsze". Nie boję się więc ;)
Ponieważ zdaję sobie sprawę z posiadania wiernych fanów żądnych każdego słowa wychodzącego spod mojego płodnego pióra (ekhm... klawiatury), czyli mojej rodzinki to jako że laptop leci ze mną a ja założyłam ten blog jako "pamiętnik z podróży", Wasz Głos Zza Oceanu (czyli JA hehe) będzie regularnie nadawał - czy tego chcecie czy nie haha :D

5 komentarzy:

  1. Nooo postaraj sie zeby byl bardziej sweet ;)
    zreszta zostalo Ci coraz mniej godzin :D

    a ja tutaj czekam czekam wytrwale :D
    i nie moge sie doczekac na Twoj pierwszy wpis z usa,a moze bardziej z powitania z rodzinka bo czuje ze bedzie to wesoly wpis :D

    Good Luck :*

    OdpowiedzUsuń
  2. hej, hej ;)

    Poki co, sledzilam watki na forum, teraz bede czujnie sledzic notki tutaj ;))

    Zycze powodzenia i duuuzo duzo zabawy ;)

    judd_

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć:)

    Widzę, że już poleciałaś! Czekam z niecierpliwością na nową notkę i zdjęcia!!! POWODZENIA! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dear Elizabeth.
    Drogi glosie zza oceanu.
    Pisz do nas jak najczesciej, sprawiaj sobie satysfakcje patrz jaka jestem zazdrosna:). I licze, ze wpadniesz kiedys do Bostonu na weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Udanego lotu!
    Czekamy z niecierpliwością na relację z podróży:)
    No i przede wszystkim powodzenia za wielką wodą :)

    OdpowiedzUsuń