poniedziałek, 16 maja 2011

wszystkie hostki to wredne baby :/

No i powiedzialam dzisiaj hostce, ze nie zostaje na drugi rok z nimi. Alez sie wkurzyla. Strzelila mi gadke jak to sie na mnie zawiodla i ze nie wiem co to odpowiedzialnosc za slowo :P Na koniec jeszcze spytala: "Czyli mamy jeszcze tylko 2 tygodnie wspolne?" Ja jej na to, ze chcialabym dokonczyc z nimi rok i da im to 3 miesiace na zlazienie kogos nowego. Nic nie powiedziala, wiec szybko pobieglam wyslac maila do LCC (ktora wie o calej akcji o tygodnia ;), ale ta mnie uspokoila, ze hostka juz (!!! szybkie babsko jednak) wyslala jej maila, ze beda szukali kogos oversees (wiec jesli czyta to jakas przyszla operka z CC - strzezcie sie hindusow z PA). Wiec moze nie wyladuje na bruku :/ Ale jak to czlowieka dopiero sie poznaje w sytuacji kryzysowej... ech... i na nic sie nie zdala moja gadka, ze bardzo ich lubie, ale chce doswiadczyc czegos nowego. Moglam jej rownie dobrze powiedziec prawde - ze sa skapiradla straszne, mieszkamy na pustkowiu, a ja o auto zawsze musze sie prosic jakby to byl skarb jakis, a nie cos co powinni mi zapewnic. Podly dzien... W kazdym badz razie aplikacje na nowy rok wlasnie wypelnilm i moze juz wkrotce napisze Wam o nowym matchu. Tym razem chce rodzine z miasta - jak nie dostane, wracam do Europy. A co! ;)

Dla rozluznienia atmosfery, zdjecie z soboty. Czy to juz weekend znowu??? ;)

3 komentarze:

  1. rzeczywiście wredne babsko! mi się ta rodzina już od początku nie spodobała. z tego co pamiętam (a ślędzę twój blog od początku) pisałaś coś o tym, że musisz sprzątać, gotować, prać tak? a przecież obowiązkiem au pair jest opieka nad dziećmi i obowiązki z nimi związane (posprzątanie pokoi, nakarmienie, pranie) prawda? a wcześniej deklarowałaś się, że chciałabyś z nimi zostać jeszcze przez rok? a jak długo jeszcze z nimi zostajesz - 2 tyg? a ile masz czasu na znalezienie nowej rodziny też 2 tyg?
    3mam kciuki i życzę powodzenia (;

    OdpowiedzUsuń
  2. moj rok sie konczy pod koniec sierpnia i jesli moja hostka ma chociaz odrobie przyzwoitosci, zostane tutaj do konca mojego roku. Owszem, powiedzialam im, ze z nimi zostane - ale to bylo na poczatku marca kiedy moj amerykanski romans kwitl lol No chyba mam prawo zmienic zdanie. Ja chyba najbardziej boli, ze gdybym z nimi zostala to zaoszczedziliby 2000$ na programie :/

    OdpowiedzUsuń
  3. oj przykro mi, ze trafiasz na takie babsztylska... moze nastepna sie okaze normalna!! glowa do gory bedzie dobrze :) a w Europie sie jeszcze namieszkasz ;)

    OdpowiedzUsuń