wtorek, 28 września 2010

chilijska telenowela

Czy pamiętasz mamo (heh, już wstęp brzmi dziwnie) jak opowiadałam Ci o tym chłopaku z mojej klasy ze szkolenia, który robił mi zdjęcia z ukrycia? Śmiałyśmy się, że pewnie nigdy nie widział nikogo tak bladego, więc musiał to uwiecznić. Haha... czułam się wtedy trochę jak gwiazda lol. W każdym bądź razie, nie wnikając w szczegóły, bo to dość zawiłe ;), od paru dni piszemy ze sobą maile. Wiecie, takie z pięknymi słowami i jaka to jestem piękna i w ogóle haha... Mam wrażenie, że jestem w jakimś filmie albo serialu, bo takie rzeczy nie dzieją się naprawdę, prawda? Na stare lata mam wielbiciela haha... Szkoda, że mieszka w zupełnie innym stanie, bo jest totalnie w moim typie (no może poza egzaltacją hehe). Rodzino, oto Ronaldo z Chile haha... (dla ułatwienia dodam, że to ten w białej koszuli):
Przyznam szczerze, że bardzo mnie to bawi i na pewno nie traktuję tego poważnie, ale mam chociaż rozrywkę w mojej nudnej pracy ;)

6 komentarzy:

  1. haa! :D a w jakim stanie mieszka? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. I to jaką rozrywkę! To raczej mile :)) Ale jak on Cię odnalazl?? Kurcze.. Bajkowe :P Wiesz, nigdy nie wiadomo jak się historia rozwinie ;>;> :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. FB rządzi haha... no on jest w Nowym Meksyku,ale i tak miło się czyta, że "I feel that here is born something very beautiful, every word, every sentence full of feelings, in every breath we take in trying to find the right words, maybe the words of the heart, don´t know yet. But, my unique have certainty now, is that you make me feel good, make me think, make me feel, make me dream" lol Poeta ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. uuuuuu ;D Poeta i to jaki ;D Ja bym na pewno skrzynkę sprawdzala co 15 minut :D ahahah :]
    Poza tym.. Świat jest maly, zawsze mozecie sie spotkac :) nie chcialabys? :)

    judd

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wiem... Tak jest bezpieczniej - na odległość znaczy się. Najgorsze co mogłoby mi się tutaj przydarzyć to zakochać w kimś. I to jeszcze w kimś z kraju trzeciego świata, o którym wiem tylko tyle, że mają dobre winka lol

    OdpowiedzUsuń
  6. Przynajmniej zapomniałaś że dzisiaj jest środa! :)

    OdpowiedzUsuń