poniedziałek, 18 października 2010

rematch?

Moja hostka właśnie mi oznajmiła, że Mała mnie nie lubi i że ona nie wie co z tym zrobić i  że daje mi 4 tygodnie i jeśli sytuacja się nie poprawi to będzie zmuszona poszukać nowej operki :(. No to super... I jeszcze ta jej gadka jak to Młody mnie lubi i że to nie moja wina, po prostu rozminęłyśmy się charakterami z Małą. Napisałam do mojej LCC. Nie chcę tutaj zostać :(. Muszę zrobić jak najszybciej prawko i być dla nich super miła, ale zacząć szukać nowej rodziny :(

7 komentarzy:

  1. oj. szok.
    z tymi rodzinkami to nigdy nie wiadomo.

    moi planuja wyprowadzke, szukaja juz jakiegos miejsca na East Cost :( a ja chcialam TUTAJ zostac na drugi rok :?

    OdpowiedzUsuń
  2. Plus taki, że R. bardzo się przejął i szuka mi rodziny w swojej okolicy lol

    OdpowiedzUsuń
  3. kurde, z nimi to nigdy nie wiadomo z tego co widzę ;|
    Ale rzeczywiście masz z nią takie problemy? Jakoś nie zwrócilam na to uwagi, albo nie pisalaś o tym... Może to humory hostki? Beznadzieja... W każdym bądź razie-plan masz dobry :) Podlizuj się, ale szukaj rodziny na boku. Chcialabyś się przenieść w jakieś zupelnie inne miejsce? Bo jednak tu już masz znajomych itd.. ?
    judd_

    OdpowiedzUsuń
  4. kurcze ale bez sensu ;/ niby wszystko pieknie i ladnie a tu wyskakuja z czyms takim ;/
    zamiast hostka zajac sie soba i swoja choroba to szuka innych rzeczy aby od tego uciec i rematchu jej sie zachcialo
    Carly15

    OdpowiedzUsuń
  5. no przecież pisałam, że moja hostka jest niezrównoważona ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo matko az odechciewa mi sie jechac albo zdecydowac sie jednak na moja "stara" hostke, ona to by jeszcze doplacila zebym przyleciala za rok
    haha

    trzymaj sie i nie daj sie babsztylowi!
    kasia

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerzę wątpię czy mała doceni Twoje starania. Może zechcieć to wręcz wykorzystać.

    OdpowiedzUsuń